Är(r)ade tisdag...

Nu har det gått ett tag, jag vet, förlåt mig! Men jag tog mig i kragen och bestämde mig för att skriva några rader idag.
Sedan sist har systeryster fyllt 19 (världens kassaste ålder men iaf ett år närmare 20) och jag har jobbat på tasty en helg och tjaa.. elina, camilla och malin är allihopa hemma.

Tasty rekommenderar jag faktiskt. Billigare än max men mer eller mindra samma sak :)

Idag har det jobbats och slitits as usual. Sen när man kommer hem så har kisse varit i slaggis med Alice (familjens andra kissekatt) och har en massa rivsår i hela fejan! och ena tån helt uppriven... Inte så pass så det behövs veterinär, och tur är väl det för det hade jag inte pallat!!

Den bästa reklamen som någonsin gjorts: http://www.youtube.com/watch?v=DSNjNgMySVU

Nu ska här sovas för ännu en arbetsdag imorgon! Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Robin

Tasty rekomenderas ej! Varken jag eller Malin jobbar där :D

2009-08-25 @ 22:51:28
URL: http://hundrakilokarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0