Back in Buisness Stronger then Ever!

Jag har nu insett att det här med bloggande är ungefär som träning för mig. Man går ut hårt med visionen att det ska bli jävligt bra och så blir det bara pannkaka av hela skiten ;) Men nu är jag i bloggmood igen och nu SKA jag verkligen försöka hålla i detta! Sen är det ju iofs inte jättekul att blogga då man inte har så många läsare heller men det ska det också bli ändring på, har dock insett att man kanske måste skriva intressanta saker för att det ska inträffa så ha höga förväntningar på innehållet framöver och säg till om ni blir besvikna!

De flesta som läser detta är säkert nära och kära som känner mig väl men ifall det dyker upp någon som inte har nån koll så kan jag ju snabbt dra det senaste! Jag har hunnit med att flytta från Borås upp till my hometown - Luleå och till mitt gamla "flickrum" som jag innan jag flyttade bodde i sammanlagt kanske ett halvår. Det funkar helt ok iaf förrutom att de där nere i Borås är otroligt saknade!! Förhoppningsvis får jag kanske något besök snart, om inte annat så kommer jag komma på besök dit ner so be prepared.

Sen har ju Lulekalaset hunnit komma och gå - Thåström rocks!

Annars så jobbar jag bara som en galning på det gamla hederliga Eniro 118118 där allt rullar på som vanligt!

För att komma till det intressanta så tänkte jag idag säga att min mor har skaffat facebook! Hon fattade t.om. galoppen riktigt bra och har nog förstått konceptet mer eller mindre, heja heja!!

Nu tänkte jag bara avslutningsvis säga att vi här hemma saknar dig Mattias "Råneå" Lehto som nu är i Paris och pluggar ett halvår, kolla in hans blogg vettja http://baguettemattias.blogg.se :D

Nu kallar John blund på hög nivå så peace out ya'll!


Jag, Elina, Malin (syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0