Brutna ben, sjukhus och Kenny Starfighter

Då får jag ju be om ursäkt till att börja med för att det inte blev nått nytt inlägg igår då! Fast faktiskt så har jag en godtagbar ursäkt! Eller några faktiskt!

1. Jobbat
2. Varit på sjukhuset med Malin

Det där med jobb var ju inget ovanligt men det med sjukhuset tillhör ju inte vardagen! Fast för att lugna allas sinnen så är det numera ingen fara, det var bara en allergisk reaktion som hon fick lite piller för så var det över. Fast råpackade Staffan var ju kvällens höjdpunkt - Malin fattar vad jag menar och för er andra så vaar det en fruktansvärt full alkis på jakt efter mediciner! Så där har ni den förklaringen då iaf ;)

Sen så för att komma till brutna ben så har jag en nyhet jag pinsamt nog glömde nämna sist. Bruschan har brytit 3 fingrar och går nu med gips. Vi får hoppas det läker fint så han fortfarande kan bli hockeyproffs. Nån måste ju dra in kosingen i den här famlijen liksom och det hade jag tänkt lämna till Jens! Eftersom jag skämms lite för att jag glömde bort han i det tidigare inlägget så får han vara med på bild iaf :)



Sen så kan jag ju gladeligen meddela att jag boka tatueringstid. Ska tatuera in carpe diem quam minimum credula postero (fånga dagen, lita ej på morgondagen). Den ska tatueras in på vänster sida ovanför höften på aeon i luleå!

Nu slutade precis Kenny Starfighter och den är högt rekommenderad! Bästa svenska komedin jag sett hittills iaf! Det var nästan så man tuppade utav!

Nu nalkas bio och där visas public enemies. Sällskappet är Erik. Sen är det sängen som gäller för upp ska man tidigt som attans imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0