Då var det söndag då...

... och ännu en vecka har passerat! Det går nästan läskigt fort utan att det händer ett skit! Har typ bott i Luleå i en månad nu och det känns som det var igår jag flyttade hit. Som vanligt så jobbar jag på och inte så mycket annat händer. Det där med träningen går faktiskt ganska bra, lite sämre med bloggandet. Fast det beror mest på att jag lånat ut min dator liiiite för myket till lillbrorsan. Jag har ju nämligen sånt där trådlöst internet där man begränsad användning... så han har suttit lite för mycket på youtube vilket innebär att mitt internet går segare än segast. Men ska installera morsans och farsans internet också tänkte jag :)

Nu sitter jag på jobbet och har rast, snart börjar jag igen dock! Slutar gör jag klockan 15:45 och då ska man ut och hänga med en polare!

Annars så har det inte hänt så mycket. Alla är friska och glada och jens benbrott ser ut att läka som de ska, bara en vecka kvar med gipset. Elina har kommit hem från USA (WIIIHOOOO) och Malin och Camilla kommer hem från bulgarien på tisdag (tror jag det var) så snart är alla hemma igen, lite ensamt har det faktiskt varit.

Nu är det back to work som gäller! Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Idaaaaaa

Hej! Jag kunde inte svara igår när du ringde, men jag kan höra av mig senare ikväll!

Pusss

2009-08-16 @ 13:40:13
URL: http://mjaintedirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0