Hurtbullen no.1

Japp, då är det bara att blogga för två dagar då. Igår hände det inte så mycket! Jobbade en sväng, sen var jag, hör och häpna, ute och sprang... och visst hade jag tappat jävligt mycket men inte lika mycket som jag trodde jag hade gjort!!

Sen så var jag och matade ankor med Malin. Vi snodde en massa från en barnfamilj som var där... fast det var inte vårat fel att ankorna tyckte vårat bröd var mycket godare... de var iaf vildare än vildast. Och så sa man ju lite"småhejdå" också för hon och Camilla åkte idag på en veckas semester i Bulgarien - Sunny Beach. Trots att jag är fruktansvärt avis så hoppas jag ändå att de får en trevlig resa och kommer hem utan nån svininfluensa ;)

Idag har jag också jobbat... sen var jag och mor ute och gick med stavar. Det där med stavar var ju premiär för min del men verkade rätt effektivt ändå. Vart t.o.m. ansträngd! Fast lite pensionärsvarning var det ju ändå, men shit the same :P Efter det lagades det mat, alltså, JAG lagade mat. Det var meningen att det skulle bli nått i stil med chili con carne, fast det vart det ju inte riktigt. Vart bön och köttfärsröra a la Josefine. Men gott var det faktiskt så det rekommenderas, dock kan ni inte fråga efter nått recept för jag vet inte hur jag gjorde!

Nu vette fan vad jag ska göra fötturom städa upp en kruka som katten precis rev ner (grrrr...)

Tjooofan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0