@ Work

Nu inleder jag detta inlägget med att berätta lite kort om vad som tycktes om gårdagens film (public enemies). Den var bra, men hade förväntat mig mer! Till och med Erik vart besviken, eller till och med, han är ju kräsnare än kräsnast, filmrescensent som han är, så han vart nog ännu mer besviken. MEN, fan va het Johnny Depp är, jag får nästan hjärtklappning när jag tänker på na'... Det var han som gjorde filmen utan tvekan, i alla fall för min del :)

Sen så går jag vidare med att säga: JAG ÄR LEDIG I HELGEN :D

Men... jag jobbar natt inatt för första gången på Eniro. Lite spännande... eller så inte! Men bra betalt är det så jag överlever utan tvekan. Har till och med unnat mig själv en tutti frutti-påse och en tatueringstidning!

Hmmm, tror inte att det är något mer jag har att skriva faktiskt, förrutom att jag har städat idag och det vart jätterent och fint! Det är så vitt och rent så inte ens kisse syns (för er som inte fattade så smälter han in för att han är vit och bakgrunden likaså :P)

Nu är jag trött... och det märks - KASS humor!  Men det är bara 5 min kvar till rast och därmed 3 h och en kvart kvar tills jag slutar  ;)

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0