Idag ÄR det fredag!

Dagen har startat med en promenad med Wilda (det stora hundbesöket). Sen fortsatte den med en promenad till jobbet som jag är på nu. Här serverades det världens GODASTE jullunch idag. Något som blev lite av en överraskning för mig, hade ingen aning om att det skulle vara det idag... men det klagar jag ju definitivt inte över! 

Idag åker tråkigt nog mina "två" vänner från Arvidsjaur hem  lite ensamt kommer det ju att bli. Men överlever det gör jag ju helt klart.

I eftermiddag ska jag till stallet och rida Lucky, en vilding till häst. Sen lite mer mot kvällskvisten så ska jag minsann SPÖA Jocke i guitarhero och Alfapet :P BEWARE! Mitt tävlingssinne är inte att leka med så förlora finns ju inte ens på kartan (hehe, inte för att det gjorde det innan heller, fanns på kartan alltså, men det lät bra att säga/skriva iaf).

Now back to work!

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0