Jag lyckas då med det mesta jag!

I morse var jag verkligen hur duktig som hellst, vilket jag har bestämt att jag måste bli nu. Ny lägenhet innebär nystart = nyttigt (nunne)liv! (Eller hur Linnea!?;)) Jag steg upp då väckaren ringde (06:45) vid första signalen, jag snoozade alltså inte vilket jag i vanliga fall alltid gör!! Åt microgröt med äppelmos och mjölk och drack en kopp svartvinbärsthé samt ett glas juice... kan man bli nyttigare? SVAR NEJ! Duschade och fixade mig. Sen tog jag min promenad in till stan och kom hit 07:55, precis lagom. Tog fram mitt tangentbord och loggade in. Sen när jag ska gå och pricka av mig på listan så visar det sig att jag minsann inte börjar förän 09:00! Då blev jag less, jag hade alltså kunnat sova EN HEL timma längre!!!!

Menmen, vad ska man göra!? Jo, man skriver ett blogginlägg istället, vilket också är något jag ska ta tag i nu när jag gjort en nystart.

Mitt nya liv:
- Ordentlig mat och frukost VARJE dag
- Promenader MINST 4 ggr i veckan (runt sjön)
- Dra ner på festandet och öka på på sömnen
- Ta tag i mitt bloggande med mål att ha minst en läsare om dagen (hehe)

Och jag måste ju säga att hittills så har jag lyckats rätt så jäkla bra faktiskt! :D

Sen så kan jag ju avsluta med att Torren och Brag funderar på att komma upp över nyår, och det hade verkligen vart HUR SKOJ som hellst! Eller som endel säger i Arvidsjaur och Kalix, heeeelt majje! :P

Peace out


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan bli din läsare varje deg ;)

2009-12-10 @ 17:23:17
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0