Och nu är det måndag...

Jag skulle ju haft en helledig helg i helgen. Men då var Emma på Tasty tvungen att åka till sjukan så jag ställde upp och jobbade natten. :) Det var med Carro jag jobbade och jag laddade upp med en rejäl påse godis och ett jääävla glatt humör. Och allt gick mer eller mindre på räls och smärtfritt :)

Dock kan man ju lugnt säga att vården i i alla fall Luleå är utom all kritik. Emma var på jourcentalen och fick en remiss till Sunderbyn där hon skulle bli tvungen att göra ett ultraljud. Sen när hon kommer till Sunderbyn och träffar läkaren där så får hon helt plötsligt inte göra det. Då är det helt plötsligt inget fel på henne!? OMG säger jag bara.

Men igår kom faktiskt min farbror och kusin. Det var lite roligt för de har jag inte träffat på flera år. Om någon dag så kommer kusin vitamin nummer två också. Och han var det ju ännu längre sen man stätte på :)

Idag är det jobb på schemat, sen hem och laga mat, koka knäck, tvätta och mysa med meow :D

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0