Sjuk

och inte bara i huvudet faktiskt... utan även i näsan :( Men inte så farligt, värst är det på mornarna.

Jag är SJUKLIGt sugen på att skaffa mig en till kisskatt. Satt och kollade på annonser på blocket och hittade katter som såg PRECIS ut som mini-Whiskysar! Hur roligt hade inte det varit!? Men, då är det ju bara det att allting blir dubbelt så dyrt samt att jag inte riktigt vet om min katt hade accepterat en nykomling... men man kanske kan pröva. Ska suga lite på den karamellen.

Sen vette tusan om det var nått mer jag hade på hjärtat.. förrutom att jag jag ser fram emot julen SJUKT mycket i år. Vi ska fira med i princip hela stora släkten. Det har inte hänt sen jag var.. hmmm.. typ 6 år eller nått. Om ens det. På måndag anländer de från Skåne. WAWAWIWA

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0