Då var det måndag igen!

Och dåligt med trött är man ju inte idag. Katten var inte nådig med sitt springande igår!  Skönt att man inte jobbade så länge.

Dagens frågeställning och fundering är dock should I stay or should I go... alltså, flytta hem till Lule eller stanna i Borås!? Det finns så fruktansvärt många både för och nackdelar med att göra både och! Menmen, ska lugna ner mig lite på flyttfronten och avvakta och se om jag får nå jobb eller ej! Då kan man börja fundera på allvar!

Nu sitter jag och väntar på att Catta - my ride to the stable, ska höra av sig så man kan fara dit och vilda lite! Fick till och med en gnäggning till hälsning sist jag var där! Roligt att känna sig lite uppskattad! Sen blir det hem, laga mat och städa och diska. Precis som en riktig hemmafru! ;)

Ha det gött!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0