Första inlägget!

Det var ju meningen att jag skulle ge mig på att designa denna på egen hand men det gav jag efter mycket om och men upp, fan svårare skit har man ju inte varit med om så det blir ett projekt för morgondagen! Tacka vet jag Lunastormsdagarna, där var det ganska samma upplägg men sååå mycket enklare!

Dagen har i alla fall varit galet lång. Började med jobb klockan 07.45 och slutade 16.30. Dock hade jag 2 h och 30 min lunch! Sen kom man hem, lagade tacos (mmmmmh!) med Idaho och satte mig sedan för att pula med bloggen men kom inte längre än såhär.

Har däremot hunnit kolla in lite grejer jag vill beställa från www.barbarella.se (kolla in sida, hur mycket coola grejer som hellst!). Bilder kommer nedan!

Nu ska här bara duschas, borstas tänder och sen är det natti natti inför en kort men tidig arbetsdag imorgon.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0