God natt

Nu är klockan exakt 23:59 och jag är på g att gå och sova!

Har vart en hurtig dag med jobb och motion. Var ute och sprang en timma, inte dåligt för att vara jag vill jag lova...! Och det var långt, det kan Rai (för er som vet vem det är) intyga! Alla dessa cykelturer till och från stallet börjar verkligen ge lite resultat! Lite stolt och skrytig måste jag väl ändå få vara :D

Sen har man vart ute och gått med meow också, hade koppel och hela faderullan! Tänkte jag skulle få sova inatt. Han tyckte i alla fall att det var jättespännande och förhoppningvis är han så mentalt utmattad nu att han kommer sova som en stock hela natten!

Sen så ska jag bara avslutningsvis publicera en bild på min vän Rihu/Richard/Rai, och allt vad han nu kallas, som idag har fått glasögon, välkommen tillbaka ut ur dimman!



Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0