En dag - precis som alla andra!

Då ska man väl inleda med hur dagen vart då kanske. Det började med att jobba... sen hade man lunch i två timmar och ägnade den åt att söka efter en studentpresent till syrran, lyckades dock inte hitta nån såklart! Köpte mig en macka på subway istället! Sen var det tillbaka och jobba igen! Efter man slutat for man hem käkade middag, tänkte fara ut och springa men sket i det, humöret pallade inte. Så det blev en degardag istället!

Sen kan jag ju för alla er som jag fortfarande inte berättat det att jag har best'llt biljetter hem till luleå så siss, jag kommer hem till studenten :D

Nu ska här gå och sovas så man orkar gå upp imorn!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0