MEEOOW!!

Idag och igår hade man ont.. var i stallet i förrgår och trillade av hästskrället tre gånger om! Skulle försöka mig på konsten att hoppa, det har man ju inte gjort på år och dar men det gick faktiskt ganska bra så länge hon hoppade, när hon tvärstannade framför hindret var det dock lite småsvårt att hålla sig kvar. Fick mig en liten lätt hjärnskakning tror jag plus att jag sträckte mig i halsen och är lite blåslagen... men jag överlever nog, norrlänning som jag är ;)

Hon är till salu, Lisa alltså, och här är annonsen... film finns t.o.m. då JAG rider och det var ju inte den bästa ridturen vi någonsin haft kan jag ju inte direkt påstå! Men här är länkarna till dem ändå för den som är intresserad!
http://hastannonser.se/showHorse.aspx?id=232885
http://www.stallcm.se/html/till_salu.html

Nu har hästskrället dock åkt tillbaka till ägaren så nu ska man börja rida en annan istället, Pauline heter hon... får vi se hur det går. Men nog uppdaterat om hästjäklarna! To be continued...

Har upptäckt ett nytt gött band att lyssna på - We Are Scientists
http://www.youtube.com/watch?v=eUHfmme7iow&feature=PlayList&p=9517E61F5E4E6FF4&index=1 
http://www.youtube.com/watch?v=_6BqNdO4--U&feature=PlayList&p=9517E61F5E4E6FF4&index=2 
Ett par goa smakprov....

Idag har man i övrigt haft en solig dag tillsammans med Emelie... har varit ute på prommenad med meow. Han tyckte det var jättespännande att jaga fåglar... han var dock inte i smidigaste laget så han lyckades aldrig fånga någon!



Imorn ska man på dop, Idas systers unge ska döpas och Morris blir namnet! Det ska bli trevligt.

Robban, Tomas och Ida är här och dricker lite öl, jag är nykter och sitter och skrattar lite smått åt dem.

Vill skriva något tänkvärt men kommer inte riktigt på vad man ska skriva om. Det får komma någon annan dag!

Men nu ska här sovas tror jag minsann!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0