JAG HAR SKAFFAT LÄGGA XD

Jaa, än är det ju inte heelt klart. Men jag har fått den iaf. Ska bara skrivas på lite papper. Det är i andrahand. En tvåa på typ 40 kvadrat ungefär. SJUKT SNYGG!! Det är en vindsvåning... med allt vad det innebär. Mysiga snetak, stora fina fönster med utsikt över vattnet. Finns även en tegelvägg i vardagsrummet/köket. Jättefräsch verkligen! Blir väl att flytta om ett par veckor redan... LÄNGTAR som FAN!!

Sen så har jag i morse vart och lämnat kisse hos veterinären. Munsanering (som det så vackert hette) var det dags för. Samma problem som jag brukar ha hos tandläkaren hade han nämligen - tandsten :S Så här framöver blir det att borsta tänderna :P Får vi se hur det går! Haha Ska och hämta han snart iaf. 17:30 :) Men dyrt som fan är det, dyrare än vad det är för mig att gå till tandis!

Sen så kan jag också meddela att jag, Linnea och Emma (tastybruttsen alltså) ska på IKEA på lördag. Det är typ det som håller humöret uppe denna vecka :D Och självklart blir det ju att i samma veva besöka skopunkten och djuraffären där. Kanske man lyckas fynda något iaf! Haha, som om det skulle vara svårt :P

Nu är det bara en halvtimma kvar av arbetsdagen! :) WIHOOOOO

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0