Tattoodags iiigen :D

Imorrn är det dags för tatuering igen... Denna känner jag mi dock lite mer orolig över för jag tror inte riktigt sir Rex har förstått hur ajg vill ha den. Jag vill inte ha en arg geting som ska till att sticka. Jag vill ha en glad geting som flyger bara... Men jag har ju Linnea som stöd där. Hon vet hur jag vill ha den så vi får banna på han tillsammans om så behövs :P

Idag har jag varit i stallet på morgonen. Släppte ut hästarna, red en sväng och for hem! Såg de nya hästarna som kom för några dagar sen i dagsljus för första gången. Riktigt fina var de. Roligt med fler hästar i stallet men hade inte suttit fel med några fler :P

Nu sitter man på jobbet med 30 min kvar! VILL HEM!!

Sjukt nervös inför imorgon är jag iaf:S
Men peace out anyway!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0