Då var det vinpimplardags :D

Som de som känner mig vet så har ju jag oerhört bred och varierande musiksmak. Men nu sitter jag här hos Malin (inte syster Malin utan polarMalin) med ett glas rödvin i handen och lyssnar lite Bob Marley, Looptroop och Promoe. Musik jag lyssnat på förrut men inte riktigt känt är min grej. Men sedan polarMalin spelade upp den nya skivan med Promoe och verkligen lyssnade på texterna så fastande jag faktiskt för de riktigt ordentligt. Så just nu är jag inne i en ordentlig promoeperiod.

http://www.youtube.com/watch?v=zWxWMzyfTdw

Promoe - Kråksången

Och ikväll mina vänner... då blir det röj på HÖG nivå :D och skoj som fan ska det bli! Nu ska bara Malin pallra sig hem från jobbet så vi kan börja röra oss in till stan så blir det nog bra ska ni se! Wish me luck på komma-in-på-krogen-fronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0