Har man kassast minne i världen så har man

Det var någonting spännande jag skulle skriva här idag... men vad det var hann ju försvinna under vägen hit. Under tiden kan jag meddela att jag, Elina och Sofie har kommit på en ni influensa vi skulle vilja bröt ut nämligen Flininfluensan :P En felsägning vi skrattade rätt gott åt under fikat häromdagen. En influensa man inte velat ta nått farligt vaccin mot iaf. Hehe.

Idag har jag jobbat en kortis på Tasty. Sen var jag på stan och köpte en mössa (en svart med en blomma på faktiskt) och sen köpte vi garn till en tröja mamma håller på och stickar till mig nu. Hoppas den blir fiiin! Efter detta så blev det gårdagens till middag och en bastu på det så nu är man len som en barnrumpa!

Och efter att ha skrivit allt detta kommer jag fortfarande inte på vad det var jag skulle skriva! HAHA. Tidig alzheimers på HÖG nivå!

Aja, nu ska här sovas! Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0