Gårdagen och idagdagen :P

Igår var det ju party. I morse mådde jag för ovanlighetens skull faktiskt lite dåligt trots att jag var förhållandevis nykter igår :) konstigt men sant! Hur som hellst så är jag inte jättenöjd med krogbesöket igår. Det var skoj men alla var så små och jobbiga. Det är väl så kanske när man går ut och det är från 18. Men Promoe rockade trots att jag inte fick höra min kråksång :(

  

Hur som hellst så har jag trots min bakisbörjan av dagen lyckats hinna med ganska mycket! Jag har lagat middag till heela familjen (minus bror som är på hockeycup i Umeå). Bakad potatis och skagenröra blev det. Faktiskt riktigt gott vart det också. Efter middagen så åkte jag med Amanda till stallet och for ut i skogen på en tur i nysnön. Det var riktigt nice och inga misstänta björnar denna gång. Sen när man kom hem dukades det upp en ostbricka... GOTT!

Nu blir det snart nattinatt för min del. Innan det lite tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0