GE MIG EN LÄGENHEEET!

Inte ordagrant kanske, men jag börjar bli lite smådesperat. Det är ju verkligen näst intill omöjligt att få en lägenhet i denna stad. Om man nu inte vill bo ut åt hellskotta... typ som i gammelstan eller på hertsön. Men till och med där verkar det ju vara svårt att få en, SPECIELLT ettor.

Det funkar ju att bo hemma för jag har en helt okej familj. Men fan så skönt det hade varit med ett eget liv igen! Nu lever man ju liksom familjelivet och det känner jag gärna får vänta tills jag väljer att skaffa egen familj, om det nu blir av... You never know! :P

Men sen så vill ju jag fara iväg och resa också, fara på äventyr och se världen, vilket egentligen gör det optimalt att bo hemma och spara pengar. Men hellre skaffar jag ju en egen lya och bor där lite längre innan jag har råd att fara iväg än att bor här nere i källaren (där mitt rum är beläget) tills det bär av, om jag nu lyckas ta nog med mod till mig för att verkligen fara iväg. Det är den där detaljen med att vara ensam som skrämmer mig lite :S

Aja, nu ska jag somna om och sova nån timme till innan jag far iväg på stan med Malin och kolla om det finns några promoe biljetter kvar! Har bara varit in på lulebo och kollat om det kom ut några lägenheter på direktbokningen, vilket det inte gjorde. De lägger ju alltid ut dem klockan 9 om där finns några, men uppenbarligen inte idag :(

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Madelene,

Lägg ut en annons på blocket fd arbetskompis! ;P

2009-10-21 @ 11:51:55
URL: http://mlundqvist.blogg.se/
Postat av: Lincan

Jag kommer joina dig joice! =)

2009-10-21 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0