Försök att slå detta om ni kan :D HAHA

Jag kan ju inleda med att säga att jag är SJUKT trött! Igår jobbade jag först på Eniro 118118 från 11:00 till 18:15. Sen jobbade jag på Tasty från 19:00 till 04:00. Då jag och Carro städat klart var klockan ca 04:30 och då bar det av till Max. För att slippa gå hem i alldeles för lite kläder och med skoskav så tänkte jag att jag skulle hänga där tills syrran slutade och åka hem med henne. Det slutade i alla fall med att jag hjälpte till att städa det stället också och vi var kara strax efter 06:00.

När jag kom hem och skulle ge katten mat så hade han varit i mammas spritförråd och vält ut ett antal flarrer från högsta hyllan rakt ner på betonggolvet! Ja, ni kan ju tänka er hur det såg ut!  vart jag LESS!! Sket i alla fall i det och gick och la mig istället... var helt död! Ställde väckarn lite tidigare för att städa och fick lyckligtvis hjälp av mamma (som faktiskt var den som av misstag stängt in han där, så det var i alla fall inte mitt fel).

Så efter ca 2 timmars sömn och "lite" (ironi på hög nivå) skurande så gick jag och la mig och sov en timma till innan mamma kom och väckte mig igen. Då hade jag mer eller mindre försovit mig. Skulle nämligen fara till Porsön och kolla in en lägenhet. Så det var bara upp och hoppa. På med mössan ovanpå årets morgonfrilla och in i bilen. När jag, mamma och pappa knackar på dörren så öppnar ingen och självklart har jag glömt nissens nummer hemma! Som TUR är så är brorsan hemma och kollar upp numret till han. När jag ringer så har han dragit till Skellefteå. Och tyvärr så hade han inte kunnat ringa i och med att han inte hade sparat mitt nummer så då blev det inte att kolla någon lägenhet!

Då var det inget annat än att snopet vända på klacken och åka hem igen. Men jag ska ringa han på måndag igen för då ska han vara hemma. Hoppas han inte hinner hyra ut den tills dess för jag vill VERKLIGEN ha den.

För att fortsätta berätta om min exceptionellt trevliga dag så vart det sedan jobb som nästa punkt att pricka av på to do today-listan. Så det var snabbt hem... sminka och puffa lite för att sedan bege sig in till stan och till Eniro 118118 för att jobba.. Plockade upp en burgare på vägen som första målet mat denna dag. Nu sitter jag här och har rast. När jag slutar (20:00) så bär det av till Porsön och på Halloweenpartaj med bruttarna och sedan utgång på någon krog någonstans i faggerna. Sen så blir det (nästan förbjudet att säga en helg som denna men ändå sanningen) SÖÖÖÖÖÖMN :D

Hoppas helgen slutar bättre än den började iaf. Annars går jag och lägger mig och stiger aldrig mer upp! Och hoppas det för guds skull det blir kul ikväll!

Peace out


Kommentarer
Postat av: Mattias

Helveetes vilken hets, dö inte i hjärtinfarkt bara :D

2009-10-31 @ 18:54:15
URL: http://baguettemattias.blogg.se/
Postat av: jk

sova kan man la gora nar man ar dod?

2009-10-31 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0