Nu kommer det ett här igen!

Det är roligt att se att några är inne och läser vad jag har att säga iaf. Även om det inte finns så mycket intressant att läsa. Dock har jag ju nått intressant att skriva om denna gång.. nämligen svininfluensan!

Det här vaccinet är jag faktiskt lite skeptisk till alltså. För det första så har det en massa skumma bieffekter. Sen så har jag hört att vaccinet togs patent på ett halvår innan influensan upptäcktes. Och att det är samma nisse som tog fram vaccinet mot fågelinfluensan (som dödade helt många personer). Nån Baxter. Jag har inte kollat upp det så noga själv men lite läskigt låter det ju tycker jag!!

Det är fortfarnde fler som dött i vanliga influensan i Sverige än vad det är människor som dött i svininfluensan i världen så den verkar ju mest bara vara farliga för de som sedan tidigare är sjuka. Så personligen känns det bara överdrivet och lite smått onödigt att vaccinera mig.. men jag kommer ju säkert vara tvungen att göra det ändå via jobbet.




Söt gris va ;) Svininfluensan i all ära :P

Anyway.. nog om detta! Idag har det varit stall och jobb på schemat... men nu är jag faktiskt ledig resten av veckan vilket ska bli RIKTIGT skönt! Börjar känna mig rätt så slutkörd efter allt jobbande.

Snart är det också dags för tatuering nummer 5. Ett bi ska det bli.. på bröstet. Får vi hoppas sir Rex lyckas lika bra denna gång :)

Imorn ska det fika med tastybajbsen och sen ska det mysas med go'mat, film och säkert en massa götta hos Elina. Det ser man fram emot!

Nu ska jag skörda på farmville, spela färdigt en match betapet (som jag kommer loosa FETT) och sen sova min skönhetssömn!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0