Taggad som FAN inför imorgon :D

Imorrn är det Promoe för fulla muggar :) Han spelar på Cleo (klamydiagrottan) både fredag och lördag... DET kommer bli JÄÄÄVLIGT nice tror jag. Kråksången hoppas jag ju att han spelar :)

Idag har varit en heldag i stallet. Eller först så har jag och Mallan varit på systemet och handlat lite vin inför morgondagen. Sen var vi och besiktigade bilen, och tredje gången gilt... DEN GICK IGENOM :D Han prutade lite och lät den gå igenom så honom gillar vi.

Sen for vi vidare till stallet direkt och där skulle hammaren skos men hovslagaren glömde bort oss så vi for ut och red två andra pållar under tiden vi väntade, Borka och Dina. Vi for på upptäcksfärd och på den tror vi att vi eventuellt kan ha mött en björn för hästarna vart riktigt upprörda när vi kom mot en träddunge så vi vände för att vara på den säkra sidan :)

Sen så kom ju hovslagaren tillslut (3 h senare) och när hon var klar red vi en säng på banan på Hammaren och Lucky. Förra gången jag red Lucky hoppade hon nog mer uppåt och åt sidan än gick framåt vilket hon faktiskt var riktigt duktig på idag!

Nu ska det duschas bort lite hästukt innan det ska bli lite skönhetssömn. Sen blir det upp tidigt imorn för att släppa ut hästarna imorgon!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0