Back where I belong

Idag är en skön dag, börjar inte jobba förän 17:00 :D

Det som har hänt sen sist är inte mycket förrutom att jag och Malin fått hem hästen. Och förrutom att hans fossingar är kassa så ser han ut att vara i gott skick. På gårdagens prommenad betedde han sig som han var 3 år och på tävling (alltså 13 år yngre än vad han är nu).

Idag har man varit och släppt ut hästskrällerna på morgonen, ingen kom till skada så jag måste nog ändå säga att det gick bra, även om jag var lite vilsen då det gällde täcken och så vidare till de men det löser sig nog.

Längtar till i helgen, då bär det av till Arvidsjaur för att tillbrina en helg i Malins familjs stuga tillsammans med ett gäng goda vänner. Det ska bli trevligt med lite ledighet :D

Nu ska jag spela betapet med Rihu så ha det bra och peace out!

ps. var bara tvungen att lägga in en nytagen bild på nyförvärvet :P ds.



Kommentarer
Postat av: julle

jasså en häst tjej =) kul med hästar faktiskt .. den ser lite små frusen ut hehe men fin =) ha de gött

2009-10-09 @ 17:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0