Jobbigt att jobba!

Jag jobbar mer eller mindre 24/7 numera... så har lagt bloggandet lite på hyllan, har inte känts jätteprioriterat men en liten uppdatering kan jag ju bjuda på iaf :)

Jag har numera två jobb, ett på tasty och ett på Eniro. Jobbar apamycket så har inte tid för så mycket annat. Trots detta har jag ändå tagit mig tid att skafffa häst faktiskt! Så på måndag blir man med pålle... dock har jag ju itne gett mig in i detta helt själv utan vi blir två att dela på hästskrället, jag och Malin (inte syster utan vän). Det ser jag fram emot som tusan!!

Hammering heter han och är Malin förra häst. Hur fin som hellst. En gammal kallblodstravare är det! Bilder kommer väl senare antar jag :)

Jag, partyprisse som jag är, hade ju inte tackat nej till en utekväll denna helg (då jag inte varit ute alls på hur länge som hellst), istället så har man jobbat hur mycket som hellst. dag på eniro både lördag och söndag och så natt på tasty på söndag. Men fan så skönt det kommer bli att få lönespecarna sen :D

Känner för att klaga idag, men det är ju självförvållat så jag har ju bara mig själv att skylla :P

Nu är det rastdags med en kopp te!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0