Kassare än kassast på att blogga!!

Ni får verkligen ursäkta mig, men det verkar som det är mer omöjligt än vad det är möjligt för mig att vara konstant i mitt bloggande! Men nu kommer det ett till inlägg iaf. Haha, kul att nästan varje inlägg börjar med ett ursäktande men sånt är väl livet ;)

Jag har hunnit ha en sjukt rolig helg i Arvidsjaur. Det var riktigt skönt med lite ledighet trots smärre sjukdom. På lördagen gjorde vi stan osäker också. Drog en krogrunda och svinade lite på innestället Capsicum, det var skoj var det:P Detta var ju dock förra helgen. Denna helg som precis passerat var det jobb för fulla muggar som gällde. Stekte lite på tasty!

Nu för att komma till det som ger mig riktiga fjärlilar i magen!! TATUERINGEN IMORGON :S Jag håller ju mer eller mindre på att tuppa utav!  Är rätt så nervös men varför vet jag inte riktigt. Tror dock det kommer göra rätt ont :S

Aja, nu ska jag jobba vidare. Ska försöka komma ihåg att skriva imorgon och lägga in en bild också kanske.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0