La tattoo

Den blev FRUKTANSVÄRT snygg om jag får säga det själv. Sir Rex kan sin sak! Jag har ju tyvärr inte lyckats få hit nån bild för min telefon är inte riktigt som den ska. Lyckade sfå upp en på facebook så för er som är vän med mig där är det ju bara att kika där!

Det gjorde dock rätt ont, speciellt när han skoggade skiten men det gick. Nästa tatuering får nog bli biet på bröstet tror jag. Den kommer bli rätt gullig minsann!

Nu är jag på jobbet, som vanligt... Slutar 15:45, efter det bär det av till stallet och sen börjar jag jobba igen 00:00 på Tasty, så kom förbi om ni har tråkigt :)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sååååå jääääävla snygg den blev! Avis - svar jaa! You go girl! Gillar idén med biet, blir säkert svin bra! Kramar

2009-09-27 @ 22:43:18
URL: http://emmarismalm.blogg.se/
Postat av: torrkel

Den blev som fan

2009-09-28 @ 15:24:43
URL: http://www.tungt-belastad.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0