Då var det dags igen...

UVI IGEN... jäklans skit! Jag som skulle tjäna storkovan idag vart tvungen att sjukanmäla mig. Jag blir så jävla less. Har varit på vårdcentralen mer än de flesta pensionärer i år. Har till och med fått ett frikort eftersom jag överstigit maxbeloppet på mitt högkostnadskort. Har varit på Previa företagshälsovården via jobbet och där säger de att de inte kan göra något utan att man kan gå igenom en sån här fas i livet då man är en ung kvinna... men känns inte som att det stämmer. En läkare på Örnäsets vårdcentral sa att det var någonting som måste vara knasigt... och det tror jag också. Så ska besöka honom igen. Dock har de ju inte öppet såhär under storhelgerna.

Hursomhellst så var ju planen att partaja ikväll med Linnéa och hennes "partybrudar" men det lär ju inte bli av om jag inte blir bättre. :/

Nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv och har redan börjat sakna Jocke som klockan 14.00 (ungefär) lyfter med planet till Malaga - Spanien. Som Tjorven från Vi på Saltkråkan brukar säga - "fy så orättvist".

Skriver kanske sen igen. Om inte annat...

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0